האם טיפול זוגי יכול להציל את הנישואים שלכם?

202 views 12:15 pm 0 Comments May 22, 2023

 

נמאס לך מכל הלחימה?

האם אתה רוצה להתחבר עם בן הזוג שלך כמו שהתאהבת בפעם הראשונה?

האם יש לך בעיות שצריכות להיפתר לפני שתוכל להתקדם עם מערכת היחסים שלך?

האם אתה חושש שהקשר שלך עלול להסתיים אם משהו לא ישתנה בקרוב?

אם יש לכם אחת מהבעיות הללו במערכת היחסים שלכם, טיפול זוגי עשוי להיות התשובה שחיפשתם. טיפול זוגי משמש כבר שנים כדי לעזור לזוגות לפתור את הבעיות שלהם ולחזור למה שעשה את מערכת היחסים שלכם טובה מלכתחילה. זה מה שאתה באמת רוצה, לא? מערכת היחסים שלכם תהיה כמו שהייתה כשנפגשתם לראשונה או אפילו טוב יותר בלי אף אחת מהבעיות שיש לכם עכשיו.

האם טיפול זוגי באמת יכול להחזיר את האהבה?

עם תוכנית פעולה מוכחת טיפול זוגי יכול לעזור לכם להשיג את הקשר הרצוי,  מטפלת זוגית אבל מילת המפתח שם היא “פעולה”. עליך לנקוט בפעולה וליישם את מה שאתה לומד בטיפול זוגי כדי שתהיה לך תקווה לחדש את מערכת היחסים שלך. זה אומר שזה הולך לקחת קצת עבודה כדי להרכיב את חידת מערכת היחסים בחזרה, אבל אם יש לך שלבים פשוטים לבצע זה מקל על כל התהליך פי אלף.

ברוב המקרים לזוגות אין את הכישורים הדרושים להם כדי לנווט ב”שדה המוקשים” של מערכת היחסים, זה לא שהם לא רוצים שהקשר שלהם יעבוד, פשוט לא לימדו אותם מה לעשות כדי שזה יעבוד. בואו נודה בזה, לא נולדנו עם הכישורים לעשות הרבה דברים, היינו צריכים ללמוד אותם וזוגיות לא שונה.

אחד הדברים הראשונים שרוב הזוגות צריכים לעשות הוא ללמוד כיצד לשלוט ברגשותיהם כדי שיוכלו לפעול כראוי. אם אי פעם מצאתם את עצמכם כועסים או כועסים במקום להתפרץ או להיסגר, קח כמה נשימות ובחר את המילים שלך בקפידה. תחשוב על מה שאתה הולך להגיד ואיך זה יגרום לבן הזוג שלך להרגיש. מהי התוצאה הרצויה לך, האם אתה רוצה לנסות ולפתור את הבעיות שלך או האם אתה רוצה לחזור אל בן הזוג שלך כי הם פגעו בך?

האם טיפול זוגי יכול לעבוד גם אם אני היחיד שמוכן לעבוד על הזוגיות שלנו?

בהחלט, למעשה מערכות יחסים רבות ניצלו על ידי אדם נחוש אחד. בדרך כלל התהליך מתחיל מאדם אחד שרוצה להציל את הקשר בעוד שהשני לא מוכן להתאמץ. ככל שעובר הזמן האדם הבלתי מוכן רואה את השינויים באדם הנחוש ואת ההשפעה החיובית שיש להם על מערכת היחסים. ואז הם מתחילים להסתובב ולהיות מעורבים יותר בתהליך הבנייה מחדש.

האמת הפשוטה לגבי מערכות יחסים היא, שאתה לא יכול לגרום לאף אחד לעשות שום דבר וגם אם תנסה זה לא יעבוד, אבל מה שאתה יכול לעשות זה לשנות את הדרך שבה אתה מתקשר עם בן הזוג שלך. כאשר אתה עושה זאת, עם הזמן, זה יתחיל לשנות את ההתנהגות של האדם האחר מבלי לנסות להכריח אותו לשנות. זו הדרך היחידה ליצור כל סוג של שינוי מתמשך, שינוי צריך לבוא מבפנים ואי אפשר לכפות עליו.

גם אם שני בני הזוג מוכנים לעבוד על מערכת היחסים שלהם שינוי אמיתי מגיע מבפנים. כלומר, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כדי לתקן את מערכת היחסים שלך הוא לעבוד על עצמך. רוב הזמן אתה יודע איפה החסרונות שלך, אם יש לך בעיות תקשורת, בעיות אינטימיות או כל דבר אחר ועבודה על עצמך היא המקום הטוב ביותר להתחיל לתקן את מערכת היחסים שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *